◄ View More Shoes

Vans Old Skool Black & White Skate Shoes

Item # 204607 Stash Points: 5,995 (?) This is the number of points you get in The Zumiez Stash for purchasing this item. Stash points are redeemable for exclusive rewards only available to Zumiez Stash members. To redeem your points check out the rewards catalog on thestash.zumiez.com.

Vans Old Skool Black & White Skate Shoes

Item # 204607 Stash Points: 5,995 (?) This is the number of points you get in The Zumiez Stash for purchasing this item. Stash points are redeemable for exclusive rewards only available to Zumiez Stash members. To redeem your points check out the rewards catalog on thestash.zumiez.com.

$59.95

Want it now.

Get it now.

Availability: In Stock

---- OR ----
Pick Up In Store
search help

What is this?

Choose a size to view product availability at local stores. Click "Buy Online & Pickup in Store" to add to your bag.

Select a size to locate this item in a store near you.

share:
Also Available:
the best damn vans in the game Wazzzzpoppppinnn basic but a classic Get that shii :) Oh mine god so very cool do you skate thoo gay 1-800-hellyea Ye ye Cowboy IlIlIIlIlIlI- bodied you lol lzzzzz Dummy hungry I can rock these with anything Deadass though Everybody walk the dinosaur 2 basic 4 me Emos ruined my fav skate shoe FinnaNut takes me to flavortown every time Flyyy af E L O N G A T E D M U S K R A T UHH OH DEXTERRR Ficking cool Not even skate shoes lmao LIL PEEP Its is a good website Culture ruined this shoe Totinis Dank as shit Ollie? this edgy asf # lil boat Get pro not these 1-800-choke MY NAMA AINSLEYY 1400 I read the books before the movies *silently turns head* wow All Mighty Pish im edgy af Played out af boi tf Slap the goofy out of you I dont know YouHurtingMyFeelings good shoe mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Deadass fire slipknot please take me to flavortown LolWhatsAShovit i am emo ur tags offended me:;( me me BIG boy i am a hypebeast god All time fav! TeamSESH Skater shirts besty soundcloud rapper for the brokes Jj nobody skates in these come on Top ten anime plot twists Catch me S T O M P I N Yall dont skate Mug Ooooo yes Master Of Unicorns yah *dabs real hard* white Lmao love Squash it Classic color In style shoes Oof I GET LADDIES IN DEEZ XDDD broke boys likenah Daddy Meme Master stan seventeen i love jaebum cute stop hating No swag no swag you bums Do people even skate in these Played out Black shoe Poser shoe Before The Hype Becky lemme smash #Punx FLAVORTOWN Someone get me these Carlos Mendoza ROBLOX Im gon crash lil Yachty boat Im gonna put my mask on Mask on Xxxtentacion x mia khalifa woof dahdee Kodak sucks Starboy fun tymes FaZe tf up Vans caro I eat ass KMT awesome 80s Lit brooooooo i have 5 pairs 1 day Already got the high tops Generic but rain is the best you need these FaZe RAIN!!! Faze apex is better trendy af faze rug boi do what thou wilt XXXTESTES lesssss getittt Ski mask Seah #ghettochateline7128329091 #CUFBOYS Bay Area trend setter Are they canvas or sueude UHHHH FREE BOBBY grandpa uncle vibess cufboys Stan GOT7 Chiefkeef YourTrash WoreThemBeforeTheHype XandSuicideboysAreTrash Yaaaaaaaaaa ayee lmao skater bois mainstream YYYREPULSON X IS FREE REJOICE no swag Ifyoulistentobones lobo! plz dont cop G*59 For ma man Xxx tostitos Raaaaad bro oyyyyyy fackit #free x iluag believe the hype Peyton u suck Stan BTS free xxxtentacion Everyone has these FACKYEAHHHHH NORTE14 #FREE X Xxxtennisballs Free xxxtennisballs FREEMYBOYMARVIN free my boi X FREEXXXTENTACION Mama mia were de gum bottom at lol they r not skate shoes Flosssssy 3-1 lead Basic :( #XXXTENTATION is a god JOHN CENA XXXTENTACION IS FIRE spenser looks good in these gud DEATH TO TUMBLR RAP XXXTENTACION IS TRASH BRUH #FREEX They are glorious! keisha and abella #GOOGLE Im gonna kill my self FreeX boi o boi Erica very cool! classicsssss Lil Tracy FREE X Theyaredooooope loldie dede thisissohot dakota roche 420 thats why!!! Van low Craig Xen yolofresh everyone should own a pair HEY THATS PRETTY SPICY One Spicey Meme Zoinks peek the lil string liluziverttttttt Lil yatchy mama Yesdjdjdhdnsnsjjsja Lit vans the manz Littttttt little yatchy Totes litlittle yatchy Little yatchy kd3 Poser shoes volcom mens boot litty litt SDIIMYSIIMV Lil boom xxxtentacion yerrr my all time favorite shoes!!! travi$ biem ForToby! oh my gooooood Vans canvas kendalljenner yeeeeeeeeeee ayyy game on dude yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee yeeeeeeeeeeeeeeeeeeee spicey lit lmao cool shit bro Hypebeast asf heeeeeeeeeeeeeeeee ghetto checkered vans mike hunt posers Ahhhhhh dude kjbjkbj Boii littyyy Sick one Hey thats pretty good fadedAF Radical brosef THATSJASON THATSJASON IG dIvine biteman Snart was finna cop Runs small hey thats pretty good Too much sauce l Fuego omw2fyb 11s Tater nut thicc keemstar Its Lit! 420blazeit FaZe Rug soo fresh They cloned gucci skater shoez af Im Saucin grizzly approved Travi$ Scott Nice for skating tylerthecreator DANK MEMES travis scott what Damn son with the black vanS Damn son with the black van damn daniel Keepin it Original so raw hi kkkkk POSER earl sweatshirt poop slip on vans Neeedddd yeeeeeee way on top originals Mac Miller Deeds deliciouse yuh gumsole hella dopetastic suppy hell yeezy skateeeeee Skool VANSZ VANZ VANZZ doppppee zaaamn swaagggy BEAUTIFUL AF raaaaaad breh skater Fukin sick laflame 3cool5me SKATY AF LA FLAME HellaTight stupidly awesome yeee just copped Hella fire Off the hook swexy fresh kicks Sexyyyyy Savy All black daddy Skate it i own a pair ;) #sickas@Kamare they are cute xavier Triple OG nothing beats the classics NEWEST COP alan wears these all the time Super rad slight vans sk8 carlos GR8 M8 dee shmop #Blackout best skate shoe sfbayyyy vintage Need Golf Wangs!!! cop Off the wall OFWGKTADGAF Conio!!!!! Conio!!!!!! Swavy kool; LIT AF Af Af af af OG SKATE Golf Wang edition plz oldskool do u even skate damn son steazy TYLER old street cred boys converes fire asf vans old skool Sic Wit It minee pears SWGGG HEART EYES casual swag BOY Skate shoes Classic! gnaw jr Wolf Flognaw MUST cop FROSTY Wantttt Wil need these air max smh Sick as Frick Vans gumsole sickest ever boi love love love golf wang vans #Skate Dope af tbh JOE Supreme VANS AUTHENTIC Thrasher hoodie que bosta Flog Gnaw duuuudddeee hmm litty Credit Card Maxed yep tyler the creator basic bitchin IDK elegant af bruh these are fresh bomb af Hype converse vans old skool white nicee Swank sus yeeee golfwang Chill AF GOLF poppin yee baeaf Majestic siiiiiiick dope af! av native rrrrrrrrealynice Doope sketchy Litt god Camo Hella fresh Mint loveeee kewl xxx 100 saucy throwback sick ass Dark yooo bang Kid Dom sickaf need it shoes Attack on Titan fiya skeet illest DAMN meh niceee Tuff wack sweeet Odd future amazing! SK8 STEEZ MUST HAVE NEED Savage Shoe Retro fast dopeeee DOPEE steezy GUCCI bea gnarly Kool Legit Fresh af dank NOICE coo neff !!! yum Dope Shit fucc Sick aF PIMP Vans swagyolo fire #21 HEAT!!! ddd Bruh mine Beautiful I like it Nike sb tight Bestever yes swaggy Awesome Shoes Van wow OFWGKTA lit good golf wang classic #DOPE Black Sweet comfortable cute Pretty cool 3333 Lol hot Love it amazing beast sexy FLY Want RAD swag love Youth Fresh dope af Old skool cool yup clean great nice Dope Awesome sick
Complete The Look:
Vans Classic 3 Pack Crew Socks
Vans Classic 3 Pack Crew Socks
Item # 255299
$14.95

View details  ▶

Pick Up Today - Choose "Pick Up In Store" during checkout

Vans Classic Super 3 Pack Black No Show Socks
Vans Classic Super 3 Pack Black No Show Socks
Item # 256146
$12.95

View details  ▶

Pick Up Today - Choose "Pick Up In Store" during checkout

Crep Cure Ultimate Shoe Cleaner Kit
Crep Cure Ultimate Shoe Cleaner Kit
Item # 269103
$17.95

View details  ▶

Pick Up Today - Choose "Pick Up In Store" during checkout

Description

Note: Men's sizes shown. Click here for Women's sizing.

Watch these fresh Vans Old Skool Skate Shoes quickly become your favorite kicks thanks to a timeless style. A black combo suede and canvas upper provides durability plus a classic Vans waffle tread so your board sticks to your feet like syrup.

  • Vans Old Skool skate shoes.
  • Black canvas upper with black suede.
  • Vulcanized construction.
  • Lightly padded leather collar interior.
  • Cushioned footbed.
  • Double stitched toe cap.
  • Double stitching for durability at skate points.
  • Custom Vans white side stripe detail.
  • Imported.